מבוא

  • אתר zerliya.co.il ("האתר") המופעל ע"י חנות פרחי אליה ("החנות") ומשמש גם בתור אתר מכירות לרכישת פרחים ומוצריהם ("המוצר").
  • האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
  •  הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
  •  עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החנות.

הרכישה

  • האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט.
  • ניתן לרכוש את המוצר באתר בכל עת עד לגמר המלאי.
  • הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי או פייפאל בלבד והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע"י חברת האשראי\פייפאל.
  • מחיר המוצר באתר כולל את המע"מ
  • החנות שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.

החזרות וביטולים

  • הלקוח רשאי לבטל את העסקה* בכפוף ובהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן החוק:
    http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations
    )
  • במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החנות ללקוח את סכום הקנייה בניכוי של 5% מסכום הקנייה אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.
  • ביטול העסקה יעשה באמצעות פניה טלפונית או בהודעת סמס\ווטסאפ לחנות, ויכנס לתוקפו אך ורק לאחר קבלת הודעת סמס\ווטסאפ\דוא"ל מהחנות המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחנות כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.• אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחנות, זאת בנוסף לדמי הביטול.

מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החנות לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

החנות שומרת לעצמה הזכות לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

  1. נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
  2. במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
  3. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
  4. במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך. ההודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון

 

*מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights

אספקה והובלת המוצר

  • החנות תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.
  • החנות לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
  • משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה, או באיסוף עצמי של הלקוח מהחנות.
    מחיר המוצר אינו כולל את עלות המשלוח.

שירות לקוחות

  • בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אלינו בשיחת טלפון או בהודעת ווטסאפ\סמס למספר: 050-5833307

כללי

  1. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החנות.
  2. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באמצעות האתר
  3. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
  4. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות.
  5. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.